HTML

Képeskönyv

"Mikor csinálsz egy 'martellót', rúgj úgy, hogy a saját lábad törjön el, amikor csinálsz egy 'galopantét' üss úgy, hogy ..."

Friss topikok

Linkblog

Képeslap

2008.08.22. 11:55 Csomo

Ez volnék. A 11. I.M.O.La. idején, az Úr 2008. esztendejében. Maci fotózott, ahogy rendszerint:)

 Szakadt a****s futócipő:

14.599,- Ft + 800km

Brazil capoeira edzőnadrág:

12.000,- Ft

Noname izomtrikó:

1.500,- Ft

"Létra" tetkó:

6.000,- Ft

Ezüst fülbevalók:

2.000,- Ft

"Faszagyerek" kinézet:

megfizethetetlen

 

 

 

 Következő képen az latható, ahogy aegy pinpongasztal tetejét vetem nyomaspróba alá. Mivel nem akartam kitenni a fényképészt biológiai veszélynek, és az asztalt sem szerettem volna összekoszolna a cipőm talpával, így a nehezebben "járható" utat választottam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 Ezen a képen Maci azt örökíti meg, ahogy éppen nyújtom a lábam. Mivel a föld hideg volt, semmiképp nem szerettem volna leülni, így ismét egy kicsit ügyeskednem kellett. Sajnos nem volt tökéletes a nyújtás,  jol be is vertem a lábam leszallás közben... valószínüleg, mert nem csatoltam be az övemet

Szólj hozzá!

Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://csomo.blog.hu/api/trackback/id/tr24627521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása